Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Fullt ös hela dagen juli 5, 2009

Filed under: Vardag — tarawyn @ 9:09 e m

Idag är verkligen en sådan dag då allt ska hinnas med. Först (men inte främst) ett nio-timmars pass på jobbet. Sedan en snabb dusch och vidare för att fira min kusins födelsedag en stund. Fick dessutom en fin, vit volangkjol och ett par röda stjärnörhängen av mamma. Inte helt fel att komma hem till, och dessutom innebar det ju att festklädseln var klar.

Nu håller jag på och packar för att åka till kusten imorgon. Som vanligt har jag svårt att välja vilka shorts, linnen, kjolar och klänningar som ska med. Sedan vet jag ju också att jag inte kommer att använda mer än två-tre plagg i vilket fall, det är så det alltid blir. Ändå blir jag inte bättre på att packa smart utan väljer noggrant ut det som ska med och lägger sedan ned allt annat också i något anfall av besluttsångest. Det här kan bli en lång kväll.

 

Kommentera

