Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Bra dag juni 29, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:28 e m

Idag har jag:

* fått hem en fin klänning att ha på min kusins bröllop

*fått använda en (annan) fin klänning då min morbror firade sin 60-årsdag och ätit god mat av samma skäl

*badat, 29 grader, het sand, varmt vatten och vindstilla

*grillat med familjen

*invigt den blåvitrandiga tunikan som mina föräldrar gav mig i sommarpresent

*fått min andra dos TBE-vaccin

Allt som allt en bra dag, med ett minimalt litet minus för att få en spruta och att delar av armen känns som ett stort blåmärke trts att jag inte har något.

 

Kommentera

