Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Idag…. juni 28, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 10:23 e m

Idag (eller kanske snarare igår nu) har jag jobbat. Sedan åkte vi en sväng till närmaste sjö (som kallas simsjön) och åt middag i form av sallad och simmade lite. Hemma har jag pillat lite med power point. Nu är jag dödstrött, men det går inte att sova när datorn stått igång eftersom man blir levande kokt i mitt sovrum och jag vill inte stänga av datorn eftersom det blir tråkigt…ond cirkel.

 

Kommentera

