Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Jobb och kläder juni 27, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 5:17 e m

Nu har jag jobbat. Har med andra ord mest suttit inne, trots att det varit härligt väder ute. Dessutom blev jag klöst på knogen, stort (flera mm) blödande märke som svider varje gång händerna behöver decinficeras. Med andra ord kände jag mig en aning miserabel när jag gick hem. Men när jag väl kom hem blev allt lite bättre. Mamma och pappa hade nämligen köpt mig en liten present. Närmare bestämt en marinblå och vitrandig klännign/tunika från Gina Tricot. Snygg och sommarfräsch på alla sätt. Dessutom fick den mig att se lite mer solbrun ut.

Tack mamma och pappa. ^_^

 

Kommentera

