Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Trasigt och nytt. juni 24, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:06 e m

En av mina sommar klänningar gick sönder idag. Inget allvarligt, utan bara en plastring i axelbandet som blivit för skör. Men om jag känner mig själv kommer det dröja innan jag tar mig i kragen och fixar klänningen. Det blir nog att byta ringen i varje fall så att det fortfarande går att ställa axelbanden.

Jag har beställt en klänning till min kusins bröllop också. Tänker hålla tyst om vilken det blir tills vidare, men jag har tittat på den många gånger. Nu hoppas jag bara att den kommer att passa också, finns en viss risk att det fattas någon cm i midjan och det vore ju trist om det inte fungerar.

 

Kommentera

