Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ledig dag juni 24, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 10:04 f m

Idag jobbar jag inte, det är ingen här på besök, och ute skiner solen. Jag tänker passa på att vara ute i det fina vädret occh hoppas på att min förkylning försvinner långt bort och aldrig kommer tillbaka. Man känner sig ju inte något vidare snygg med röd näsa, narig överläpp och en hosta som gör att det känns som om lungorna försöker rymma.

Igår köpte jag en ny bikini, och i förrgår en klänning/tröja. Ska försöka lägga upp bilder när jag orkat leka med kameran lite. Bikinin är i varje fall den bästa på flera år. ^_^

 

Kommentera

