Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Slut på helgen juni 22, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:06 f m

Midsommar

Midsommarfirandet är över för den här gången. Våra Amerikanska släktingar har återvänt till Göteborg, och allt är någorlunda tillbaka till det normala.

I år passade jag på att göra en midsommarkrans åt mig själv. Den här gången blev det bara olika sorters klöver i hela kransen, så den luktade riktigt gott. Dessutom fuskade jag minimalt med tråd, bara en liten bit för att knyta ihop ändarna.

Resten av helgen gick åt till att jobba (både lördag och söndag) och att prata engelska på kvällarna.

 

One Response to “Slut på helgen”

  1. Sassy Says:

    vilken fin krans!

    Jag tror det räcker med alla våtservetter av olika soret som jag har köpt, men tack för tipset:)


Kommentera

