Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Sugen på… juni 14, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:14 e m

…ZOO. Av någon mystisk anledning känner jag ett behov av att tortera små, röda apor med syntetisk smak. När jag var liten tyckte jag att man måste bita av dem huvudet först så att de inte fick ont (lite av en djurvän kanske), något som jag slutade med för ett antal år sedan. Jag har inte ätit zoo på flera år, förmodligen var senaste gången på något biobesök (zoo är bra biogodis), men av någon anledning vill jag ha en påse röda apor. Nu!

 

Kommentera

