Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

En LÅNG dag… juni 14, 2009

Filed under: Vardag — tarawyn @ 8:07 e m
Tags: ,

Uttråkad

Idag har jag haft en riktigt seg dag. Först jobb 8-17 (med mycket stillasittande), sedan har jag inte riktigt lyckats komma igång. Jag känner mig bara allmänt trött och seg och orkar inte göra någonting vettigt. Egentligen hade jag tänkt rka med att sy lite, men det blir inget med det ikväll. Jag kommer nog drälla ned i sängen med en bok istället. Eller slöa framför datorn och prata med kompisar. Eller pilla navelludd (fast det har jag ju aldrig haft något). Eller bara i allmänhet vara totalt, menlöst okreativ…

Jag är trött!

 

Kommentera

