Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Sjung om studentens… juni 13, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:52 e m

JagIgår var jag på två studentuppvaktningar, dels min kusins och dels min (numera mina föräldrars) granne. Det blev en lång dag med 3,5 timmar ute i regnet för att titta på alla upptåg som studenterna i Skara utsätts för. Eftersom vädret inte var det bästa så skippade jag att ha klänning som jag tänkt från början. Istället åkte vi förbi H&M och mamma gav mig toppen jag tittat på dagen innan (bra rea-fynd som blev gratis).

Båda studenterna verkade glada över sina presenter. Med mycket god mat och smaskiga tårtor så blev det en riktigt trevlig dag trots regn.

Min bror var för den delen också snyggt klädd i nya chinos och ny skjorta. Efter en hel del guidning via telefon så lyckades han hitta ett par byxor från Acne, sedan skaffade jag och mamma en ljusrosa skjorta från Bondelid. Jag tror att det är första gången jag sett min bror i något rosa. Titta bara vilka snygga kläder.

Idag gjorde vi också ett kort besök hos den tredje av studenterna. Det verkade som om vi hade hittat rätt present till henne också. ^_^

Jag och Martin

 

One Response to “Sjung om studentens…”

  1. mammisen Says:

    så vackra!


Kommentera

