Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Shopping… juni 11, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:34 e m

…men inte för min del.

Efter skolbesöket har jag varit på stan med mamma hela eftermiddagen. Det har köpts blommor, kort, ballonger och annat skoj. Dessutom har jag via telefon guidat min bror på shoppingrunda i Göteborg (eftersom jag är kvar i Skövde). Nu har han köpt ett par chinos från Acne och jag och mamma har skaffat en rosa, rutig skjorta från Bondelid åt honom. Han kommer att se riktigt bra ut imorgon. Själv drar jag nog på en rosa linneklänning och chalmersmössan, enkelt och bra.

Nu på kvällen har vi ätit italienskt. Ett par sorters italiensk salami, mozarella, pasta och annat gott. Vin och små vildsvinskorvar som mamma och pappa hade med sig hem från Italien. Nu ska vi äta jordgubbstårta som någon form av kvällsmat. Eftersom pappa ska cykla och vi andra ska på studentuppvaktning imorgon så får vi helt enkelt äta den traditionella skolavslutningstårtan idag. Gott blir det i varje fall (jag har redan smakat på jordgubbarna). ^_^

 

Kommentera

