Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Städning pågår… juni 5, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 10:39 f m

Har hunnit igenom några lådor och skåp än så länge, och jag hittar en hel del som kan slängas. Känns hur bra som helst att få bort sådant som bara ligger och tar plats och egentligen inte ens går att använda till något. Enda frågan är varför vissa saker har blivit sparade från början. Jag får skylla på att jag ärvt beteendet från två håll, det är inte bara jag som har en massa saker som jag kanske egentligen inte vill ha kvar (eller hur mamma?). Men nu ska mycket av det bort, så kanske jag äntligen kan få lite ordning. ^_^

 

2 Responses to “Städning pågår…”

  1. mammisen Says:

    ……säger att du har helt rätt. Du får väldigt gärna fortsätta när du kommer hit.

  2. A-K Says:

    Här var det uppdaterat =o) Ja, visst är det skönt att bli av med saker man inte behöver…fortsätt så *hejja Hannah* Jag har tack och lov bara ekorr-betendet på en sida i min släkt. *kramkram*


Kommentera

