Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Klippa håret? juni 4, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 7:39 f m

Mitt hår har i flera veckor sett ut som…jag vet inte riktigt vad, ruffsigt, ostyrigt, fullständigt omöjligt att dra borsten igenom. Jag har till och med sett några kluvna toppar. Så nu funderar jag på om jag ska orka släpa mig in till stan för att se om min frisör har någon tid det närmaste. Det vore ju ganska skönt att få ordning på det innan jag ska fira en massa studenter.

 

One Response to “Klippa håret?”

  1. mammisen Says:

    ….säger att det är ett måste.


Kommentera

