Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Hemma juni 4, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:13 e m

Bestämde mig för att åka hem till Göteborg redan i kväll. Egentligen trodde jag att jag skulle jobba i helgen, men med utrett schema så visade det sig att jag inte skulle det. Med andra ord är jag ledig mååååånga dagar. ^_^

Ska passa på att packa med lite saker som inte kom med till mina föräldrar i förra omgången, lyckades ”slarva” lite med packningen och hade varken med jeans eller en varm tröja, och med tanke på hur en genomsnittlig svensk sommar är så kan det ju vara en god idé att ha med. Resten av tiden ska ägnas åt städning av skåp och andra utrymmen, det har behövt göras väldigt länge och nu ska det äntligen bli av. Sedan kanske jag ska passa på att träffa vänner som det inte blivit av att träffa på bra länge.

Just det, jag fick mig en klipptid också, på onsdag nästa vecka. Den är absolut nödvändig. Passar bra precis innan släktingar och bekanta tar studenten också, chalmersmössan behöver något välvårdat att vila på. ^_^

 

Kommentera

