Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Kite juni 3, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:02 e m

KiteDet här är min senaste ”hobby”. Det är en helt otrolig känsla att leka med en kite, och inte helt fel att jag inte har behövt köpa en själv ännu utan har fått chansen att prova ett par gånger ändå. Jag vill ju helt klart ha en egen någon gång, men det får bli när det fungerar ekonomiskt. Bilden är från i fredags när vi var ute några timmar i strålande solsken och lagom vind. (Jo, det är jag på bilden…även om det inte syns så tydligt.) Jag blev kanske en ”aning” röd….tillräckligt för att fortfarande ha ett vitt kryss på ryggen efter linnets axelband. Men roligt var det och förhoppningsvis får jag chansen att ge mig ut igen i sommar. ^_^

 

2 Responses to “Kite”

  1. mammisen Says:

    Din nya hobby verkar ju vara jättebra. Du får frisk luft och bra träning i dina armar och dessutom verkar din lekkompis trevlig. 😉

  2. Sassy Says:

    Det ser ut som en rolig hobby!

    Precis, jag spiller på mig väldigt sällan faktiskt, men när jag väl gör det så hamnar det alltid på fel ställe…


Kommentera

