Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Snygg…. juni 2, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:11 e m

Hannahs bilder 081

I söndags var jag på konfirmation/20-årskalas (det går att kombinera när två systrar gör varsin sak). Jag kände mig ganska snygg. Jag är ALLTID snygg i just den klänningen. Det är intressant hur stor skillnad en riktigt skön klänning eller något annat plagg man verkligen trivs i kan göra. ^_^

Klänning i svart siden från Gestuz. Halsband och örhängen som jag gjort själv. Solglasögonen är mammas gamla Wayfarers som hon ”alltid” har haft.

 

One Response to “Snygg….”

  1. mammisen Says:

    tycker att du är den sötaste och snyggaste!


Kommentera

