Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

I would walk 500 miles… juni 2, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:40 e m

Idag har jag hunnit med en hel del. Först en lugn och skön frukost, jag är inte alltid så pigg på morgonen så att starta med en timmes frukost känns ganska trevligt. Efter det skulle jag in till stan för att prata med min chef och kolla att alla tider på schemat stämde (det gjorde de inte riktigt, men jag är ledig den här helgen och det är skönt). Eftersom det var någorlunda bra väder så bestämde jag mig för att gå.

Inne på stan passade jag på att äta lunch med pappa, macka med kycklingfilé och mango chutney på Skövdes mysigaste fik. Dessutom hann jag med att köpa mig fyra par låga strumpor på Lindex (och jag är inte riktigt säker på varför de kallas ”footies”). Förrådet behövde fyllas på eftersom de flesta jag hade blev bortrensade för ett tag sedan. Efter det gick jag hem också…

Jobbade 16-21:30, så jag gick till jobbet och hem. Det är inte direkt lika långt som till stan, men lägger till en bit på totalsträckan. Med tanke på att det är runt 7 km in till centrum och jag gick en sväng på stan också så har jag gått över 1,5 mil idag. Tycker nog att det räcker som motion för idag. ^_^

 

Kommentera

