Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Lista juni 1, 2009

Filed under: Vardag — tarawyn @ 8:41 e m

Sedan påsk har jag hunnit med en hel del (även om det oftast känns som om jag mest bara pluggar).

Jag har:

  • Shoppat; en jeansjacka (som jag skrivit om tidigare) och en liten svartvitrutig soldräkt från H&M.
  • Tränat; har varvat löprundor och långa simturer i poolen.
  • Hjälpt spexare i nöd, en bruten arm kan göra det svårt att stryka, limma ögonfransar och andra ”sömmerskejobb”.
  • Åkt hem till mina föräldrar och jobbat några helger.
  • Lekt med min kompis kite, flyga drake är kul. ^_^
  • Börjat skriva på nästa Vera-spex, känns bra att vara spexare igen.
  • Fyllt år och fått en massa fint, mest kläder.
  • Pluggat, pluggat, pluggat…

Förmodligen har jag hunnit med en hel del annat som jag inte kommer ihåg just nu.

 

Kommentera

