Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

En kjol som gör mig glad juni 1, 2009

Filed under: Shopping och kläder — tarawyn @ 9:00 e m

Favoritkjolen

Jag har tittat ett bra tag på en superfin kjol på Indiska, idag slog jag till och köpte den. ^_^

För 200:- fick jag en underbar sommarkjol som har allt. Den är orange, turkos, röd, gul, grön, blommig, har vågiga band. Alla härliga färger i den gör mig glad. Dessutom fixar den mitt kriterie från när jag var liten, den svajar fint när jag snurrar. Ibland är jag nog en aning lättroad. ^_^

(Ja, jag är nästan självlysande röd, men det är ju för fint väder för att vara inne alls. Jag har till och med lyckats få färg på knäna idag.)

 

Kommentera

