Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Shoppingfynd, löpning och tranor. april 10, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 8:31 e m

Igår efter jobbet hann jag och mamma med att åka in på stan en kort sväng. Trots att vi bara hade ett par timmar så blev det en del shopping och mycket provande. Jag köpte en ny jeansjacka och en enkel, vit tröja, dessutom fick jag ett par ljusa chinos av mamma och vi hittade en present åt min bror. ^_^

Idag har det funnits tid till mycket. Imorse sydde jag och mamma om ett par spruckna (bortom all räddning) favoritjeans till en kjol. Sedan satt jag ute i solen en stund med matteboken och vi åt kalvdans till lunch. Efter det blev det en kort springtur uppe på Billingen. Jättehärlig känsla att springa barärmad i snö. ^_^

Till middagen blev det premiär-grillning, grillad fläskfilé och potatisgratäng (alldeles för gott). Sedan åkte vi iväg till Hornborgasjön på vår årliga tran-utflykt, idag var det ungefär 10000 tranor på plats för att titta på de samlade människorna. ^_^

Imorgon är det dags att jobba igen, så nu är det nog dags att sova om jag ska orka med.

 

4 Responses to “Shoppingfynd, löpning och tranor.”

  1. tack vännen för de söta orden =)

    massa kram!

  2. A-K Says:

    Ja, det tycker jag låter som en bra idé! Kommer du hem till Skövde i sommar eller stannar du i Gbg? Det var himla skoj att träffa dig i somras, nästa gång måaste vi sy! Jag ska köpa en ny symaskin oxå så ska det nog bli full fart på lekandet med tyg o tråd igen =o)

  3. A-K Says:

    Givetvis, det är längesen jag var i gbg =o)

  4. Avanna Says:

    Ni som vill Förboka får gärna maila in förbeställning till anna@avanna.se och betala redan nu men vara beredda på 3 veckors leveranstid men riskerar inte att det säljer slut. Maila namn adress och motiv, antingen perfect eller today samt önskad storlek. Jag kommer trycka upp både vita och svarta av båda motiven.
    Vill ni förboka fler än ett linne bjuder jag på frakten!


Kommentera

