Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

F-spexet Fantomen på Operan april 2, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:09 e m

Igår var jag på spex, alltid trevligt att få sitta i publiken och ha kul istället för att flänga runt bakom scenen och ha kul. Dessutom blev det ju en alldeles utmärkt chans att ha min nya favoritklänning. ^_^ Jag hade en riktigt rolig kväll, som vanligt när jag umgås med andra spexare. Bra underhållning och riktigt hyffsad mat (jag är ju lite kräsen, så det är svårt att få mig nöjd), efterrätten var i varje fall perfekt. Cheesecake med blåbär och hallon.

Nu har jag varit nere en sväng vid poolen och simmat, var ganska lugnt och skönt idag och inte en massa folk som det brukar vara. Däremot kom jag fram till att jag MÅSTE skaffa en ny bikini att ha i klorvatten. Den jag använder nu har nämligen börjat bli oelastisk, vid det här laget är den nog dubbelt så stor som den var från början vilket innebär att den knappt sitter på när jag simmar. Så nästa inköp får helt enkelt bli bikini/baddräkt att ha i poolen.

 

Kommentera

