Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Besök i helgen mars 16, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 10:35 e m

crw_0760red_cut1Efter min tenta i lördags dök mamma och pappa hit en sväng. Vi tog en lång sväng på stan och jag fick en härligt lång munkjacka som kommer att användas flitigt. När vi kom hem firade vi mammas födelsedag med mysig familjemiddag (min bror kom också efter sin tenta).

I söndags gjorde vi en liten utflykt till Gunnebo innan mamma och pappa åkte hem. Strålande solsken och ett bra tillfälle att ta en massa härliga bilder. Sedan passade jag på att hänga med min bror och springa en sväng också. Normalt sett tar jag långa, sega rundor, min bror däremot springer kortare sträckor men i nästan dubbla tempot. Effekt: träningsvärk i en väldigt liten del av låren. Men det är nog bra att springa i någon annans tempo någon gång ibland. ^_^

Nu är jag tillbaka i föreläsningssalarna på dagarna. Tur att materialteknik åtminstone är intressant, annars hade det kunnat bli lika tungt som den massiva kursboken.

 

One Response to “Besök i helgen”

  1. åh tack himeko för de fina orden! kul att du gillade den! massa kram!


Kommentera

