Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Drömbikini mars 13, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 10:01 e m

summer-dreams2

I en tävling hos Engla kan man vinna ett presentkort på Haléns. Ett ganska bra pris tycker jag, eftersom jag så otroligt gärna skulle vilja ha den här bikinin. Inte så dyr egentligen, men med en klädbudget på 0 kr för resten av året så är det ändå över gränsen.

Det finns mycket  snyggt, men jag knåpade ihop en trevlig outfit att ha på väg till och från stranden (med eventuella vändor i affärer för att skaffa strandläsning och annat).

Bikinin brukar jag dra på under för att kunna sträcka ut mig i solen eller hoppa i vattnet så snabbt som möjligt. Randigt linne och röd kjol som ger ett lagom marint och somrigt intryck och så en tunn skjorta knuten över (smidig att dra på när axlarna börjar bli brända eller det är dags att gå och köpa glass). På fötterna ett par snygga guldsandaler. Några stora, härliga armringar och ett par lagom dingliga örhängen. Som pricken över i ett par härliga, vita Wayfarer från Ray-Ban som kommer se ursnygga ut till bikinin. ^_^

 

One Response to “Drömbikini”

  1. Sassy Says:

    Har du en ny blogg? Hm, uppenbarligen!

    Vilken söt bikini!


Kommentera

