Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Älgar, jobb och klänningar mars 8, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 9:12 e m

Igår jobbade jag. Släpade mig upp kl. 5 för att ta mig ned till stationen och åka ”hem” till Skövde. På väg från resecentrum mot jobbet såg jag fyra…FYRA…älgar stå och gnaga på björkarna vid vägkanten. Normalt sett är det sällan jag ser mer än två på samma ställe. Efter jobbet fick jag god, hemlagad mat innan jag tog tåget hem igen, man får passa på när det är mamma som står för matlagningen. ^_^

Jag fick en söt present också, ett långt rött linne/klänning med knappar. Riktigt sött på och kan nog bli riktigt välanvänt, både nu och i sommar. Dessutom är min snygga medaljong-mönstrade klänning snart klar, nu ska den bara fållas i nederkanten så går den att använda sedan. ^__^

 

One Response to “Älgar, jobb och klänningar”

  1. lisa Says:

    ja, den detaljen förstår jag inte, men den kostar liksom bara 800 spänn, och för övrigt älskar jag den. så vem bryr sig? 😛


Kommentera

