Tarawyn

en blogg om allt och ingenting

Ny blogg…nytt innehåll? mars 2, 2009

Filed under: Uncategorized — tarawyn @ 10:58 e m

Efter lite runtletande så flyttar min blogg hit. ^_^

Just me...

Ska försöka fortsätta på samma sätt som förut och mer eller mindre skriva vad som faller mig in. Kanske blir lite mer av det mesta om det fungerar bättre här. Lite mer av mina åsikter, mina idéer och vad jag egentligen pysslar med hela dagarna (även om det sista riskerar att bestå av en del upprepningar).

Förhoppningsvis kommer jag igång med uppdateringar någon gång i nästa vecka, fram till dess gäller samma sak som alla dagar….matte.

 

Kommentera

